COVID-19 - Dbáme na Vaše bezpečí.
U všech vstupů jsou rozmístěny dezinfekce, dodržujeme nařízené vzdálenosti mezi stoly. Osoby jsou povinni chránit se rouškami.
Akci je možno bezplatně zrušit pouze v případě vyhlášení vládních nařízení, která neumožňují pořádat danou akci.
(např. nařízení uzavření našich zařízení).
Svatby, oslavy narozenin - v případě nákazy hlavního oslavence (musí být předloženo potvrzení z certifikované laboratoře (ne rychlostest) je možné libovolně termín přesouvat min. 3 dny před uskutečněním akce)
FAKTURACE
Fakturace všech služeb, kromě ubytování (viz. podmínky ubytování) bude provedena na základě poslední úpravy objednávky ze strany zákazníka do 72 hodin před konáním akce. V případě navýšení objednávky budou čerpané služby účtovány dle skutečnosti. Objednávkou se rozumí písemné potvrzení objednávkového formuláře.
Vždy jsou nadřazeny informace obsažené v objednávkovém formuláři oproti písemné komunikaci. (např. pomocí emailu).
VŠEOBECNÉ STORNO PODMÍNKY UBYTOVÁNÍ
Nad 30 dní - bez stornopoplatku
15 % z celkového počtu pokojonocí může být zrušeno bez poplatků 1 měsíc až 14 dní před příjezdem
Každá další zrušená noc přesahující 10% se bude účtovat jako 100 % stronopoplatek v celkové délce objednaného pobytu
10 % z celkového počtu pokojonocí může být zrušeno bez poplatků 14 dní až 4 dny před příjezdem
Každá další zrušená noc přesahující 10% se bude účtovat jako 100 % stronopoplatek v celkové délce objednaného pobytu
Storno 3 dny před příjezdem až v den příjezdu skupiny = stornopoplatky ve výši 100% z celkové ceny objednaného pobytu
VŠEOBECNÉ STORNO PODMÍNKY OSTATNÍ SLUŽBY (catering, prostory, bowling, apod.)
Nad 30 dní - bez stornopoplatku
30 - 15 dní - 25% z celkové ceny akce
14 - 7 dní - 50% z celkové ceny akce
6 - 0 dní - 100% z celkové ceny
(Ubytování se řídí storno podmínkami ubytování viz výše)
HARMONOGRAM
Vždy se řídíme časy uvedenými v objednávkovém formuláři. Podnik neručí za zpoždění klienta a tím možné snížení kvality podávaných jídel (osychání, stydnutí apod.) Posun času je nutné ohlásit nejpozději 2 hodiny před plánovaným výdejem.
Welcome drink vždy rozléváme a servírujeme na daný čas, pokud není dohodnuto jinak.
BOWLING
Cena bude účtována v rozsahu rezervace + event. překročený čas.
OTEVÍRACÍ DOBA
Za otevření nad rámec provozní doby účtujeme poplatek 1000,- Kč za každou započatou hodinu. Poplatek účtujeme od 24.00 h
Noční klid v obci je nastaven na 22.00 hod. Po této hodině je nutné zachovat klid ve venkovních prostorách - terasy, gril, kouření.
COFFEE BREAKY
V případě kompletní doobjednávky coffee breaku v den akce akce účtujeme 50 % příplatek z ceny coffee breaku. (nabídka může být omezena) V případě posunu coffee breaku o více jak 30 min na dřívější dobu než byl objednán účtujeme 30 % příplatek. Posun CB na pozdější dobu je bez poplatku. (např. písemná objednávka na 10.00 hod, požadavek na místě na coffee break již v 8.00 hod).
TECHNIKA
V případě doobjednávky techniky v den akce negarantujeme veškerou nabízenou techniku. Zároveň účtujeme 30 % manipulační příplatek z ceníkových cen
Fakturační údaje
Relax park-Modrá stodola, s.r.o.
Kamýcká 651/31, 165 00 Praha 6
IČ: 05704545, DIČ: CZ05704545
Zapsaná u Městského soudu v Praze C 268976
Korespondenční údaje
relax park - MODRÁ STODOLA,
Spojovací 918,
Horoměřice, 252 62